Minden évben a Balatonon indítom a szezont, ott, ahol lassan két évtizede minden kezdődött… Nálam ez már sok éves hagyomány, amit idén sem szerettem volna megtörni! Minden évre megannyi új kihívást és célt tűzök ki magamnak, de ami a legfontosabb, hogy minden túrát jobb és tapasztaltabb horgászként zárjak, mint ahogyan elkezdtem azt. Minden év és minden horgászat más, sosincs két egyforma szituáció. Akkor tudunk igazán sokoldalú, jó horgásszá válni, ha megtanulunk ezekhez alkalmazkodni. Mindig új kihívás elé tud állítani minket a magyar tenger, ezért volt különleges számomra az idei március is…
Újra körbeért a sorozat, ismét rajtam a sor, hogy válaszokat és néhány hasznos tippet adjak az érdeklődő horgászoknak. Igyekeztem ezúttal is érdekes témákat kigyűjteni a postaládából, amelyek egyben aktuálisak is az előttünk álló időszakra, illetve remélhetőleg minél többetek számára kapóra jönnek majd! Nézzük, melyek ezek!
A sorozat előző részében egy olyan intenzíven telepített vízterületen horgásztam, ahol válogatott, nagytestű halak élnek, méghozzá nagy számban. Már akkor elhatároztam, hogy igyekszem a másik végletet is megmutatni. Az egyesületi tavakra gondolok itt, hiszen olyan egyesületi vízterületen én még nem jártam, ahol a tagok ne mindig panaszkodva jellemezték volna a halállományt. Igaz, ami igaz, az egyesületi tavakon a korlátozott anyagi lehetőségek bizony korlátot szabnak a halasításnak!
a.) a kedvezményezett neve:
HALDORÁDÓ TEAM Kft.
b.) a projekt címe:
Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés a Haldorádó Team Kft. részére
c.) a szerződött támogatás összege:
6 824 185 Ft
d.) a támogatás mértéke (%-ban):
35%
e.) a projekt tartalmának bemutatása:
A Haldorádó Team Kft. egy igen nagy múltú cég, melyet több, mint 20 éve, 1998. február 12-én alapítottak és 2009. augusztus 29-én Bt-ből Kft-vé alakították. Fő profilja az internetes horgász cikk kereskedelem, árbevételének legnagyobb része ebből származik. A webes horgászcikk kereskedelemben a cég piacvezető pozíciót ért el. Mivel a fő tevékenység az internetes kereskedelem, így különösen fontos, hogy a technikai háttér biztosított legyen, és segítse a zökkenőmentes és minőségi kiszolgálást és a magas fokú vásárlói élményt. A jelenlegi kiszolgáló rendszerek, szoftverek és hardverek mára elavultak, nem képesek a kor elvárásait teljesíteni, ezekkel a fenti célok elérése már lehetetlen. A két ügyvezetőnek lesz hozzáférése a teljes rendszerhez, ők azok, akik a döntéstámogató funkciókat jogosultak lesznek használni, hiszen a rendszer lehetőséget ad jelentések készítésére, letisztított statisztikai, áruforgalmi, könyvelési adatok lekérésére. Az üzletvezető használni fogja a teljes rendszert, a két grafikus a könyvelési modulon kívül szintén jogosult lesz használni a teljes rendszert. A két termékfejlesztő a webes rendszerrel és a vállalatirányítási rendszer adatbázis funkciójával, vagyis a terméklistákkal fog foglalkozni. A két raktáros feladata lesz a webes rendszer és a készlet-nyilvántartási rendszer naprakész vezetése. A két fő számlázó a webáruházon kívül a SeptoWin számlázó moduljában fog dolgozni. A 4 fő bemutatótermi értékesítő a webes rendszeren kívül a bolti eladást segítő funkciókat fogja használni. A két fő adminisztrátor is használni fogja a webáruház rendszert, a könyvelési modult és minden felületet, melyek az adatok rögzítéséhez kapcsolódnak. A két fő csomag összekészítő a webes megrendelés kezelést és a SeptoWin készlet kezelési modult fogja kezelni. A webáruház rendszer, és a vállalatirányítási rendszer tehát lefedi a cég összes munkafolyamatát, beleértve a naprakész internetes tartalmakat, a webes megrendeléseket, a raktári és könyvelési folyamatokat és a döntés előkészítést és mindezt egyszerűbbé, átláthatóbbá, hatékonyabbá, és ellenőrizhetőbbé teszi. A webes tartalomfejlesztésnek köszönhetően még több látogatóra számíthatunk, ami tovább növelheti megrendeléseink számát, illetve a megújult, átlátható, könnyen és gyorsan kezelhető weblapunk hozzájárul a vevői elégedettséghez és a vásárlók törzsvásárlókká történő válásához. A portálra feltöltött adatokat átveszi a vállalatirányítási rendszer, tehát egy egységes és átlátható komplex rendszer kerül kiépítésre, mely lecsökkenti az ismétlődéseket, jelentősen megkönnyíti az itt dolgozók munkáját és nullára csökkenti az esetleges hibák számát.
f.) a projekt tervezett befejezési dátuma:
2018. 10. 30.
g.) projekt azonosító száma:
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00697
10másodperc múlva átirányítunk a fizetési felületre.