Modern vízparti apartmanházak az Ezüst-tó Horgászcentrumban

Gyorsan repül az idő… Immár kettő éve annak, hogy 2018-ban megvásároltuk az Ezüst-tavat. Sok-sok tervünk és reményünk volt kezdetben a horgászcentrum fejlesztése kapcsán, a tulajdonosváltást követően szerettük volna minél jobban kiaknázni a benne rejlő lehetőségeket, s ezáltal még szélesebb körű, valamint magasabb színvonalú szolgáltatásokat nyújtani a horgász közönségnek. Számos ötletünket sikerült megvalósítanunk az elmúlt évek során, melyek közül az egyik legjelentősebb, legjobban várt beruházásunk a vízparti szálláslehetőségek megteremtése volt. Ebben az írásban most részletesen is bemutatjuk a kiépített apartmanházakat, amelyek bárki számára tökéletes komfortot kínálnak az Ezüst-tó Horgászcentrum partján. Ismerjétek meg a lehetőségeket!

Tavaly kezdődtek meg az apartmanházakkal kapcsolatos munkálatok, az idén év elején pedig minden engedély rendelkezésünkre állt ahhoz, hogy a horgászok birtokba vehessék a vendégházakat. A házak közel vannak a vízparthoz, jól felszereltek és igényes kialakításúak. Egyikben 4, másikban 6 fő elszállásolása biztosított.

Kettő olyan igényes vízparti apartmanházat kínálunk, amelyekben 4, illetve 6 fő kényelmesen elfér
Az épület közel van a vízparthoz, mindössze 20 méter a távolság
A szállás kellemes hőmérsékletéről a hűtő-fűtő klíma gondoskodik télen és nyáron
A fedett terasz és a kültéri bútorok lehetőséget biztosítanak a kinti étkezéshez
Egyik ház szobájában szimpla ágyak…
… másik házban emeletes ágyak találhatók, így 6 fő számára nyújt szálláslehetőséget
A másik helység a nappali - konyha - étkező együttese, 2 személy itt is tud aludni az ággyá alakítható kanapén
Étkezésre bent is van lehetőség
A konyhában a legszükségesebb gépek megtalálhatók
Természetesen az evőeszközök…
… poharak és csészék…
…valamint tányérok is rendelkezésre állnak
A nappaliból juthatunk ki a teraszra
Bentről a terasz felé nézve is szép a látvány…
… de oda kilépve még szebb a kilátás
Az épülethez méltó, igényes kialakítást kapott a fürdőszoba is
A zuhanyzóba az átlagosnál nagyobb testalkatú vendégeink is kényelmesen beférnek
Ugyanebben a helységben található a toalett is

A szállással kapcsolatos árakról és az időpontfoglalással kapcsolatban itt tájékozódhat: https://www.ezustto.hu/szallas.html

Ezüst-tó Horgászcentrum madártávlatból

A két vendégháztól nem messze kapott helyet egy 100 m2-es rendezvénysátor. Ez kiválóan alkalmas arra, hogy cégek itt megtartsák rendezvényeiket, csapatépítő tréningjüket, melyhez igény esetén szakképzett kollégáink is segítséget tudnak nyújtani. Kis létszámú csoportokra bontva be tudjuk őket vezetni a horgászat rejtelmeibe. Itt érdemes megemlíteni, hogy a rendezvénysátor mellett 2 főzőhely is található, melyek kiváló lehetőséget biztosítanak családi sütésre, főzésre is akár.

Tavunk helyszínül szolgálhat céges rendezvényeknek, csapatépítőknek
A sátor mellett 2 főzőhely is található, melyek kiváló lehetőséget biztosítanak családi sütésre, főzésre is akár

Kiemelt fontossággal bírnak számunkra a különböző rangos horgászversenyek. Már a tó kialakítása is ennek figyelembevételével történt. A vízterületen körben 47 horgászállás található, melyből 2 speciálisan mozgássérültek számára lett kialakítva és fenntartva. A horgászhelyek egymástól azonos távolságra vannak, kényelmesen el lehet rajtuk helyezni versenyládánkat vagy horgászszékünket, ugyanakkor a víz biztonságos megközelítését is elősegítik. Az év során több saját horgászversenyt is rendezünk, de amire büszkék vagyunk, hogy a Method Országos Bajnokság egyik előselejtezőjének is mi biztosítottuk a helyszínt. Ráadásul rekordfogással mutatkozott be a tó: 3 nap alatt 3,7 tonna halat tereltek ideiglenesen szákba a horgászok.

A hozzánk érkezők a halőrháznál tudnak bejelentkezni, napijegyüket megváltani vagy akár a vendégházba is itt tudnak bejelentkezni, a kulcsokat átvenni. Itt egy kis büfé, valamint egy mini horgászbolt található. Ha valamilyen csaliban, etetőanyagban, aprócikkben hiányt szenvednek, a halőrház melletti kis horgászboltban ezt könnyen tudják pótolni, ha pedig valami darabosabb eszköz nem áll rendelkezésükre, a Haldorádó Centrum innen mindössze 1500 méterre található, ahol minden beszerezhető. A Haldorádó Centrumban ráadásul külön kedvezményt kapnak a már bejelentkezett szállóvendégeink.

A felszerelések bejuttatását segíti elő a 10 darab kis horgász kocsi, melyek tárolója mellett kulturált mosdó, illetve mellékhelységek is találhatók. A horgászok kényelmét szolgálják a vízparti filagóriák és a tó körül elhelyezett vezetékes ivóvíz kutak is. Tavunkat igyekeztünk park jelleggel kialakítani, amelynek tisztaságáért, szép állapotáért kollégáink nagyon sokat tesznek. A tó körül éppen ezért szemeteskukákat helyeztünk ki, illetve dohányzóhelyeket is kijelöltünk.

A sátor mellett, valamint a tóparton több helyen található kiülő

De mit sem ér egy szép parkkal övezett tó, ha nincs benne olyan halállomány, ami miatt örömmel érkeznek hozzánk a horgászok. A versenyeinken fogott több tonnányi hal az ékes bizonyíték arra, hogy ebben bizony van hal! Fő fajunk a ponty, ami 2-től 18 kg-os méretig fogható, emellett szép az amurállományunk is, továbbá bónusz halaknak számítanak a tokok és a harcsák is. Ez utóbbiból 37 kg-os a jegyzett tórekordunk.

Jellemzően kb. 3 kg-os pontyok alkotják a tó állományának zömét, ugyanakkor ilyen különleges, nagy példányok is élnek a vízben
Gyönyörű amurállománnyal is rendelkezik az Ezüst-tó…
… illetve akár termetes harcsa is horogra akadhat

Ha valaki szeretne megismerkedni a horgászat rejtelmeivel, vagy csak képezni szeretné magát, akkor is forduljon hozzánk bizalommal, mert szakértő, profi horgász kollégáink állnak minden kedves érdeklődő rendelkezésére.
Mindannyiunk problémája lehet, hogy gyermekeink több időt töltenek a számítógép előtt, mint azt szeretnénk. Ebben is tudunk segíteni, hogy megszerettessük a fiatalokkal a horgászatot: nyári táborokat is tartunk a tavon, ami nagy sikernek örvend a gyerekek, de még inkább a szülők körében.

Nyári táborokat is tartunk a tavon, ami nagy sikernek örvend a gyerekek, de még inkább a szülők körében

Várunk mindenkit szeretettel az Ezüst-tó Horgászcentrumba!

Elérhetőségeink:
Ezüst-tó Horgászcentrum
6400 Kiskunhalas, Jókai utca 80.