Alias : chimp-e
E-mail : [e-mail]
Születési dátum : 1982-04-16
Lakhely : Lug (Laskó) Horvátország
Kedvenc horgászmódszerei : feeder főként állóvizeken
Kedvenc vízterületei : Bellyei tó (öreg Dráva), Puskás, Stoppeldorf tó, Csortok csatorna, Kaiševac-Grabovo tó
Legnagyobb halai : ponty
Mióta horgászik : 1994 óta

Szerző írásai

Szégyenlős pontyok a homályzónából

Stojanović Daniel 2021-05-14 06:00:00
Horgászok vagyunk és közös célunk a halfogás. Sok mindent képesek vagyunk ezért megtenni, pénzt, időt, energiát es sok minden mást feláldozunk erre a célra, az élmény, amellyel gazdagabbak leszünk egy-egy horgászat után, az mégis felbecsülhetetlen. Egy horgásztúra – vagy ahogyan mi Horvátországban hívjuk, egy kampány –, igazi kalandot is jelenthet. A húsvéti, igencsak élménydús pecánk történetét osztom meg veletek.

Csak egy 15-ös, és megyek haza (második rész)

Stojanović Daniel 2018-11-14 06:00:00
Az első napon nem volt sok fogásom, de ez nem bántott egy szemet sem. Az első hal rögtön egy húszas, gyönyörű pikkelyes ponty, ha többet nem is fogok semmit, akkor is megérte hajnalban kelni, három órát utazni, egész nap ázni és fázni. De az új nap új reményekkel is indult.

Csak egy 15-ös, és megyek haza (első rész)

Stojanović Daniel 2018-11-13 06:00:00
Barátommal, Damirral már régóta meg szerettük volna látogatni a Pjeskara nevezetű tavat, amelyről eddig csak jót hallottunk. Ami a legjobban érdekelt bennünket és leginkább vonzott, az az igazi kapitális pontyok, melyekből az infók szerint több is lakja ezt a vizet. Két év beszéd után végre az álmodozások helyébe a tettek léptek. Célba vettük a vizet és a benne lakó 20 pluszos pontyokat.

A tapasztalatlanság néha fáj, de gyógyítható betegség – 2. rész

Stojanović Daniel 2017-10-13 06:00:00
A tegnapi részben leírtam néhány kudarcos horgászatomat, de mivel azt a beszámolót is a „gyógyulás” reményével kezdtem, a mai is induljon ennek jegyében. Ha valaki azt vallja, hogy neki megvan a tuti csali és minden alkalommal fog, akkor hazudik. ha valakinek ilyen találmánya lenne, az nagyon gazdag emberré válna. Sokszor a legjobb termékek használata mellett sem sikerül úgy a horgászat, ahogy azt szerettük volna, na de nézzük át a többi tényezőt is, a helyszínt, az időjárást, milyen időszakban vannak a halak, és persze az egyik legfontosabb az egészben, az te önmagad vagy! Mindent megtettél?

A tapasztalatlanság néha fáj, de gyógyítható betegség – 1. rész

Stojanović Daniel 2017-10-12 06:00:00
Régen egy gimis tanárom mindig azt mondta, az nem baj, ha az ember nem tud, mert tanulni lehet és így jobbá válik a dolog, a gond akkor van, ha nem is akar tanulni. Nos, az idei év kimondottan a nagy leckék éve számomra. Az embernek sok minden feladja a leckét, az élet, egy adott helyzet, különböző körülmények, de egy a fontos, hogy nem szabad csüggedni, mert ott van vége mindennek, és még a horgászattól is eltántoríthat a „feladom filozófia”.

Sikeres szezonkezdés egy horvátországi kis tavon, avagy hogyan hódít a gumikukorica

Stojanović Daniel 2017-03-01 06:00:00
Habár tavaly már január közepén sikerült megejteni az első horgászatot, idén sajnos tovább tartott a vizet borító jég, és a szabad idő hiánya miatt több türelem kellett, míg kivártuk az első pecát. Barátommal ketten indultunk meg február 28-án és arra számítottunk, hogy nyugodtan válogathatunk a kis tó helyei közül. Meglepetés várt a parkolóban is, és később szerencsére a vízparton is.

Téli horgászat tavaszi időjárásban

Stojanović Daniel 2017-02-15 06:00:00
Beköszöntött a tél, megérkeztek a reggeli fagyok is. A fejemben már a téli film pörög, azon morfondírozom, hogyan kell majd elkezdeni a hideg vízi horgászatot. Már több mint egy hónapja nem voltam pontyozni, és már nagyon hiányzott. Utolsó feederes horgászatom a Dunán esett meg és kész kudarc volt. Horgászbarátaim hatására és idő szűke miatt az elmúlt időszakban csak pergetni jártunk, volt is néhány átlagos csuka, örültem is nekik, de továbbra is pontyokról álmodoztam.

Feederesként bojlis versenyen, ismerkedés egy új vízzel

Stojanović Daniel 2016-10-18 06:00:00
Sokáig gondolkodtam, mi is lenne jó cím, hogyan nevezzem el ezt a kis beszámolót. Lehet, nem túl figyelemfelkeltő, de akárhogy is gondolkodom, ez a néhány szó egybefoglal mindent, amit szeretnék elmesélni nektek e néhány sorral. Kicsit több mint három évvel ezelőtt ismerkedtem meg a feeder technikával. Őszinte leszek, előtte nem is tudtam, hogy létezik. Barátaim bojlisok, így a közös pecákon, testközelből ismerkedtem a másik technikával is. Na de menjünk sorban!
Termék katalógus

Haldorádó
Katalógus

Megjelent a Haldorádó 2024 termékkatalógus, lapozz bele!